środa, 1 lutego 2017

Nadchodzą zmiany. Dwa wpisy w tygodniu.

Witajcie ponownie, najlepsi Obserwatorzy pod słońcem :D. Trochę Wam dzisiaj słodzę, bo ostatnio to Wy mi słodziliście i tu w komentarzach i na moich kanałach społecznościowych. 
Jednak przejdźmy do rzeczy. Tak jak w tytule, nadchodzą zmiany. Dotyczą one częstotliwości ukazywania się postów, a dokładnie wpisy będą ukazywały się dwa razy w tygodniu. Jeden w środku tygodnia, drugi w weekend. Pomyślałam, że jeżeli zobowiążę się do tego publicznie, to będę musiała dotrzymać słowa. Dla mnie oznacza to trochę więcej pracy ale dla Was mam nadzieję, że będzie bardziej interesująco. Sama obserwuje kilka blogów, na których nigdy nie wiem kiedy pojawi się nowy post. Nie lubię tego, później nie chce mi się zaglądać, jeżeli przez jakiś czas non stop widzę to samo. Dlatego nie chce, żeby na moim tak było. Jestem człowiekiem, który uwielbia zmiany i nowe wyzwania, więc prędzej czy później musiało tak być :D
W ten weekend na pewno ukaże się wpis ze stylizacją, także widzimy się tutaj w weekend, do zobaczenia:*
Napiszcie mi w komentarzach czy podoba Wam się ten pomysł ?
Bluza jest z Femi Pleasure podaje link, bo parę osób o nią pytało. Link ---> Bluza ze zdjęcia :)

13 komentarzy:

  1. No to siedzimy w postanowieniu razem! :D
    Ja zawsze, gdy uprzedzam fakt, pisze o czymś na blogu, o nadchodzących zmianach prawie nigdy nie dotrzymuję słowa. Stwierdziłam więc, że będę siedzieć cicho. Ale również zaczęłam regularnie wstawiać posty na bloga. Miejmy nadzieję, że pociągnę z tym trochę dłużej niż ostatnio.

    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia! :D
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i trzymam kciuki za realizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać i czytać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Regularność w publikacji postów jest bardzo ważna, u mnie z tym różnie bywa :) Czasem brakuje czasu, a momentami po prostu nie chce się siedzieć przy komputerze. Fajnie, że będziesz zamieszczać dwa wpisy w tygodniu, chyba wezmę z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł dopiero trafiłam na Twojego bloga i super się czyta
    Obserwuje oczywiście

    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w planach chodzić minimum raz w tygodniu na zdjęcia... Ostatnio się obijam
    HelloFashion.pl Daj mi znać w najnowszym poście czy lubisz kabaretki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. również staram się często aktualizować bloga :0 i w podobnej sekwencji- jeden wpis w tygodniu i jeden w weekend :) póki co mi wychodzi :D życzę i Tobie powodzenia :)
    dodaję do obserwowanych i z chęcią będę wpadać do Ciebie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluza <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń